تخفیف!

جهاد تبیین

۱۳۴,۱۰۰ تومان

نامعلوم 0
  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:
بیشتر
نویسنده

آیت الله سید علی حسینی خامنه ای

تعداد صفحه

424

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

ناشر

وزن

602 گرم

کتاب جهاد تبیین با بهره گیری از بیانات رهبر معظم انقلاب به ابعاد مختلف جهاد ” تببین” پرداخته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حیات جهادی خود را با دو مشخصه مقاومت و تبیین معرفی می کنند و البته تصریح می فرماییند که “مبارزه بدون روشنگری متجر به ارتجاع” و “روشنگری جدا از مبارزه، خشک و بی روح خواهد شد. ایشان معتقدند که “اساس کار، تبیین است و اصلا روش اسلام، تبیین است.

از این رو  با توجه اهمیت و بایسته‌های موضوع جهاد تبیین، بیانات رهبر معظم انقلاب با موضوع جهاد تبیین توسط حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی گردآوری شده و انتشارات انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است.

 

درباره کتاب جهاد تبیین:

در فصل کتاب به کلیات بحث؛ از جمله تعریف جهاد، جهاد تبیین، و همچنین فواید و آثار تبیین و مطالبی از این دست پرداخته شده است.

برای مثال در بخش اهمیت جهاد تبیین دو مقوله “تبیین؛ اساس کار ما” و “تبیین، روش اسلامی” و علت ضروری تر شدن تبیین در فضای کنونی، شرح داده شده است.

فصل دوم کتاب شامل 24 موضوع اصلی می شود که که به سیاستها و بایدها و نبایدهای جهاد تبیین می پردازد.

مواردی مانند رعایت اخلاق، رعایت قانون، توام بودن تبیین با عمل، بهنگام بودن، نوآوری و … از مواردی است که در این فصل شرح داده می شود.

فصل سوم کتاب  به روش ها و انحاء جهاد تبیین پرداخته شده است. روش هایی مانند استفاده از روش های غیر مستقیم، حلقه های معرفتی، تشکیل هیئت های اندیشه ورز و …

فصل چهارم و پنجم کتاب را می توان از مهمترین مسائل مطرح شده در کتاب جهاد تبیین دانست. در فصل چهارم موضوعات نیازمند تبیین از نگاه رهبری گردآوری شده است. موضوعاتی مانند اعتقادات بنیادین، حاکمیت دین،‌هویت ملی، مذاکره با آمریکا و منطق استکبار ستیزی، دستاوردهای انقلاب و …

در فصل پنجم نیز به وظایف اقشار خاص اشاره شده است. اقشاری از قبیل صدا و سیما، مسئولان نظام، نخبگان، سازمان تبلیغات اسلامی، هنرمندان و …

 

بخشی از کتاب جهاد تبیین:

در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملت ایران سرازیر است و تاثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است و دچار ابهام نگه داشتن افکار و رها‌کردن اذهان مردم و به‌خصوص جوان‌ها، «جهاد تبیین» خنثی‌کننده “این توطئه” دشمن و این حرکت دشمن است.

هر کدام از شما به عنوان یک وظیفه، مثل یک چراغی، مثل یک نوری پیرامون خودتان را روشن کنید… و می‌توانید در این زمینه به‌معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

 

خرید کتاب جهاد تبیین:

برای خرید این کتاب ارزشمند از صحبت های مقام معظم رهبری در باب جهاد تبیین می تواند به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت کتاب آیه، مرجع کتاب های مذهبی و شهدا ثبت نمایید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جهاد تبیین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برچسب ها:

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به کتاب آیه است.