تخفیف!

آن سوی مرگ

۱۱۶,۱۰۰ تومان

نامعلوم 0
  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:
بیشتر
نویسنده

جمال صادقی

کتاب

ایرانی

تعداد صفحه

352

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

ناشر

وزن

400 گرم

از آن‌جایی که همه ما مرگ را تجربه خواهیم کرد، کنجکاویم در مورد دنیای پس از مرگ اطلاعات بیشتری داشته باشیم. آیات و روایات و احادیث زیادی در مورد دنیای پس از مرگ وجود دارد که ما را با ویژگی‌های آن دنیا بیشتر آشنا می‌کند. در این میان افرادی هستند که به واسطه شرایطی، برای ساعات و شاید دقایقی این دنیا را ترک کرده و وارد دنیا دیگر شده‌اند و تجربیاتی از دنیای پس از مرگ داشتند که بسیار قابل تامل و نزدیک به آیات و روایات ذکر شده در این حوزه می‌باشند. جالب است بدانید تجربه مرگ و درک دنیای پس از مرگ تنها برای مسلمان نبوده و بسیاری از پیروان آیین‌های دیگر از جمله مسیحیان و … دنیای دیگر را درک کرده و تجربیات خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

تعدادی از پژوهشگران و نویسندگان دغدغه‌مند در حوزه زندگی پس از مرگ، مصاحبه‌ها و گفتگوهای زیادی با افراد تجربه‌گر مرگ داشتند که ماحاصل تحقیقات خود را جمع‌آوری نموده‌اند و به چاپ کتاب های زندگی پس از مرگ پرداخته‌اند. از جمله این افراد آقای جمال صادقی می‌باشد که اولین کتاب در مورد تجربیات پس از مرگ را در سال 1397 چاپ کرده‌اند که مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته است. کتاب آن سوی مرگ جمال صادقی با تکیه بر تجربیات مستند و واقعی به موضوع پس از مرگ پرداخته است.

آشنایی بیشتر با کتاب آن سوی مرگ جمال صادقی

جمال صادقی پیش از نوشتن کتاب آن سوی مرگ به همراه دوست خود آقای محمدحسین حاجی ده‌آبادی سفرهایی با قصد انسان‌شناسی به نقاط مختلف کشور داشتند که در طی سفرهای خود با افرادی آشنا شدند که ادعای تجربه مرگ را داشتند. جمال صادقی با کمک محمدحسین حاجی ده‌آبادی صحبت‌ها و گفتگوهای مفصلی با این افراد داشتند که ایده نوشتن کتاب آن سوی مرگ در ذهنشان نقش بسته و تحقیقات و پژوهش‌های تکمیلی در این زمینه را انجام داده و به چاپ کتاب اقدام کردند. کتاب آن سوی مرگ جمال صادق توسط انتشارات معارف به چاپ رسیده است.

محوریت کلی کتاب آن سوی  مرگ از جمال صادقی

کتاب آن سوی مرگ در سه فصل تجربه سه تن از افرادی که روحشان از بدن جدا شده و دچار مرگ شده‌اند را با نثری روان و پرکشش و جذاب روایت می‌کند. خاطرات ذکر شده در این کتاب بسیار جالب و حیرت انگیز می‌باشند و انسان را نسبت به اعمال و کردار خود حساس‌تر می‌کند. موضوعات و محوریت کلی تجربیاتی که در کتاب آن سوی مرگ جمال صادقی از سوی تجربه‌گران مرگ روایت شده است با بسیاری از روایات و منابع دینی در حوزه پس از مرگ مطابقت دارند. یکی دیگر از کتاب‌هایی که در زمینه تجربیات پس از مرگ چاپ شده است کتاب سه دقیقه در قیامت می‌باشد. کتاب سه دقیقه در قیامت حاوی تجربیات، دیده‌ها و شنیده‌های یکی از مدافعان حرم است که در طول عمل جراحی برای چند دقیقه از دنیا رفته و سپس با شوک قلبی به دنیا باز می‌گردد.

خواندن کتاب آن سوی مرگ نشر معارف به چه کسانی توصیه می‌شود؟

همان طور که می‌دانید تمامی اعمال و رفتار ما در کل عالم تاثیرگذار است و همه ما نتایج و آثار کوچک‌ترین کارهای خود را در دو جهان خواهیم دید. خواندن کتاب آن سوی مرگ برای همه ما می‌تواند مفید باشد زیرا کتاب آن سوی مرگ جمال صادقی با بیان تجربیات واقعی، آثار و نتایج اعمال انسان را به او گوشزد می‌کند و با تذکر اینکه انسان با روح خود ادامه دارد، مسئولیت انسان نسبت به فکر و احساس و عمل خود را، به او یادآوری می‌کند.

جالب است بدانید اکثر کسانی که دنیای پس از مرگ را تجربه کرده‌اند بر موضوع گناه و آثار آن و علی‌الخصوص مسئله حق‌الناس بسیار تاکید داشتند. اکثر تجربه‌گران دنیای پس از مرگ در مورد آثار گناه حق‌الناس و شدت سختی آن، سخنان تکان‌دهنده‌ای را بیان کرده‌اند. چه خوب است همه ما سعی در کم کردن گناهان خود علی‌الخصوص گناهان حق‌الناس داشته باشیم. کتاب رهایی از گناهان نوشته استاد پناهیان یکی از بهترین منابع در این زمینه است. کتاب رهایی از گناه قدم به قدم مخاطب را با خود همراه می‌کند تا به سمت هدف خود که ترک گناه است پیش برود. لازم به ذکر است برای خرید کتاب رهایی از گناه می‌توانید از طریق صفحه کتاب های استاد پناهیان در سایت کتاب اقدام نمایید.

خرید اینترنتی کتاب آن سوی مرگ با تخفیف از سایت کتاب آیه

شما می‌توانید با خواندن کتاب آن سوی مرگ به بسیاری از سوالات خود در مورد دنیای پس از مرگ پاسخ دهید و از آثار اعمال خود در آن دنیا اطلاعاتی به دست بیاورید. این صفحه از سایت کتاب آیه امکان خرید کتاب‌‌ آن سوی مرگ را برای شما عزیزان فراهم نموده است. همینطور برای خرید عمده و کسب مشاوره می‌توانید با شماره 09120381102 تماس بگیرید.

 

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آن سوی مرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برچسب ها:

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به کتاب آیه است.